Amelander Wintercompetitie van start!

Met de ALV-wedstrijd als aftrap is de Amelander Wintercompetitie van start gegaan. Vanwege de Corona beperkingen was deze competitie helaas een paar jaar uit beeld.

De competitie omvat de wedstrijden die op zaterdag worden georganiseerd, dus ook de gezelligheidswedstrijden. Deelnemers aan deze competitie krijgen per wedstrijd voor hun deelname 1 punt. De winnaar van een wedstrijd krijgt in totaal 4 punten, de nummer twee krijgt 3 punten en derde plaats is goed voor 2 punten. In het geval van een teamwedstrijd met twee spelers – zoals bij de ALV-wedstrijd – krijgen beide winnaars 4 punten enzovoorts.

Je kunt de Amelander Wintercompetitie volgen via je Nexxchange-account onder ‘competities’. Het betreft zo’n 20 wedstrijden van november t/m maart.

Veel plezier en succes!