Regina en Kevin Kienstra Clubkampioenen Strokeplay

Het is nog niet eerder voorgekomen bij de Golfvereniging Ameland dat moeder en zoon gelijktijdig clubkampioen strokeplay werden. Dit unieke moment viel Regina Kienstra en haar zoon Kevin ten deel. Regina bleef op de eerste dag één slag achter op Jacobien Stel, maar op dag twee keerde de wedstrijd in het voordeel van Regina met het clubkampioenschap als resultaat. Kevin en zijn vader Frans stonden gelijk na de eerste 18 holes. De tweede ronde eindigde uiteindelijk in het voordeel van Kevin zodat hij de 2022 clubkampioen strokeplay bij de heren werd. Beide winnaars vertrouwen hun wedstrijdervaringen toe aan de redactie van ‘Lichtgolfen’.  De volledige uitslag van het kampioenschap kun je bekijken via E-Golf4U onder ‘Meerronde’.