Gelukkig nieuwjaar!

De periode rond de jaarwisseling 2022/2023 kenmerkte zich door sterk wisselende weersomstandigheden. Deze omstandigheden nodigden vooral uit voor gezellige momenten binnenshuis. Velen trotseerden echter de wind en de regen op de golfbaan met een glimlach op het gezicht en vonden na een avontuurlijk rondje golf de warme beschutting bij Hinke en Rica in ’t Clubhuus.

Er werden ook wedstrijden georganiseerd. Zo waren er de Kerstwedstrijd, de Herenmiddag Special, de Oudejaarswedstrijd en de Nieuwjaarswedstrijd met aansluitend de Nieuwjaarsreceptie. De prijswinnaars van de laatste twee wedstrijden waren als volgt:

Oudejaarswedstrijd: 1. Fabian Stoldt, 2. Wils Pronk en 3. Auke Rottier.

Nieuwjaarswedstrijd: 1. Team Corry Donner en Ytsen Schaap, 2. Team Hans Minnaar en Ernest Groosman, 3. Team Loes Huzing en Fabian Stoldt.

Tijdens de Nieuwjaarsreceptie werden de goede wensen voor nieuwe jaar met elkaar gedeeld. De leden die daar niet bij aanwezig konden zijn, krijgen via deze weg alle goeds voor het nieuwe jaar toegewenst. Laten we er met elkaar een gezellig en sportief 2023 van maken!