Geslaagde ALV, Ferdinand Kalverla wint de wedstrijd

Het concept van Algemene Ledenvergadering, voorafgegaan door een gezelligheidswedstrijd, lijkt een succesvolle formule. Een goed gevuld spelersveld startte met slechts 3 stokken en een putter in de tas. De handicapcompensatie voor het beperkte aantal stokken werd in dank aanvaard. Ferdinand Kalverla’s uitgekiende clubkeuze en goede spel zorgde ervoor dat hij winnaar werd. Als tweede eindigde Jos Kleinegris en Christa Slok werd derde.

De opkomst van de vergadering was goed. Tal van onderwerpen passeerden het revue en er was sprake van levendige discussies. Er werd afscheid genomen van Hinke en Rika als vertrouwde gezichten van ’t Clubhuus. Kevin Kienstra werd gehuldigd als golfer van het jaar 2022. Vader Frans nam graag Kevin’s honneurs waar bij deze huldiging.

Een samenvatting van de vergadering wordt binnenkort gepubliceerd.