Handicart wedstrijd 2024, een geslaagde dag

De dag na de zomerstorm die tot windstoten van 10 BFT leidde, werd de Handicart wedstrijd 2024 gespeeld. De 28 deelnemers waren blij dat de weersomstandigheden drastisch waren verbeterd en met een half bewolkte hemel en een stijve bries van 5 BFT werd de greensome stableford gespeeld. Vader en zoon Frans en Kevin Kienstra domineerden de wedstrijd en vormden het winnende team vandaag. Ze eindigden met een voortreffelijke eindstand van 45 stableford punten. Tweede werden Tom en Ingrid Lind met de prachtige uitslag van 40 stableford punten. Derde werden Jan en Alie Boersma met een verdienstelijke score van 34 stablefordpunten.

Onze Handicart Consul Hinke de Vries keek tevreden terug op deze dag. Hij sprak zijn waardering uit over de deelnemers en de diverse leden die helaas niet konden deelnemen, maar wel bereid bleken om financieel bij te dragen ten gunste van het behoud van de handicarts voor golf op Ameland. Hinke reikte met een tevreden glimlach de prijzen uit die werden gesponsord door ‘Babbelaar Ameland’.

De volledige uitslag van deze wedstrijd is terug te lezen via het Nexxchange portaal