Herenmiddag competitie 2024 van start

Woensdag 1 mei is de Herenmiddag Competitie 2024 van start gegaan. Deze competitie omvat 22 wedstrijden en degene die de beste stableford resultaten behaalt over 10 wedstrijden, is de winnaar en wordt daarbij gestoken in het blauwe Herenmiddag jasje. Via deze link kan het scoreverloop van de competitie worden gevolgd. Balsponsor tijdens de Herenmiddag competitie is Kienstra Schoenen & Outdoor.

Over het ‘blauwe jasje’

De finale van de Herenmiddag competitie was jarenlang geen bijzonder glorieuze en sobere gebeurtenis. In 2015 kwam iemand op het idee om voor de Herenmiddagcompetitie een gouden moment te creëren.

In navolging van ‘the Masters’ werd besloten om de winnaar van de Herenmiddagcompetitie te huldigen door hem tijdens de prijsuitreiking op de laatste competitiedag in een ‘Herenmiddag-colbertje’ te steken.

Alle heren van onze golfvereniging, maar ook gastspelers zijn van harte welkom tijdens de Herenmiddag en worden van mei t/m september uitgedaagd om in ‘het Blauwe Jasje’ te worden gestoken.

De winnaars van de Herenmiddag competitie en dragers van ‘het blauwe jasje’ zijn tot dusver:

2023 Ab ten Have

2022 Gerard Vloedgraven