Jaap en Janny Zuiderveld winnaars Handicartwedstrijd

Met een stevige noordwester van 5-6 Bft en een halfbewolkte lucht was het een behoorlijke klus om vandaag met een goede score te binnen te komen. De spelvorm voor de Handicartwedstrijd is weliswaar greensome stableford en daarmee enigszins vergevingsgezind, maar scherpte is en blijft geboden!

Jaap en Janny Zuiderveld, vormden het winnende team vandaag. Ze eindigden met dezelfde eindscore als het team Hans Minnaar en Tea Barf, maar op de laatste negen holes hadden Jaap en Janny één stablefordpunt meer! Derde werd het team Sytske Engels en Aukje Jager en vierde werden de winnaars van vorig jaar, Jan en Alie Boersma.

Onze Handicart Consul Alie Boersma keek tevreden terug op deze dag en reikte met een brede glimlach de (bescheiden) prijzen uit.