Regina Kienstra wint Amelander Wintercompetitie 2022/2023

De Amelander Wintercompetitie 2022-2023 is gewonnen door Regina Kienstra met 19 punten. Tweede werd Peter Borger met 18 punten en Jos Kleinegris eindigde als derde met 15 punten. De volledige uitslag van deze competitie kan worden bekeken via het Nexxchange portaal.

De Amelander Wintercompetitie 2022/2023 omvatte 20 wedstrijden die op zaterdag werden georganiseerd, dus ook de gezelligheidswedstrijden. Er waren in totaal 69 deelnemers waarvan velen meermaals meededen.

De deelnemers aan deze competitie krijgen per wedstrijd voor hun deelname 1 punt. De winnaar van een wedstrijd krijgt in totaal 4 punten, de nummer twee krijgt 3 punten en derde plaats is goed voor 2 punten. In het geval van een teamwedstrijd met twee spelers – zoals bij de ALV-wedstrijd – krijgen beide winnaars 4 punten enzovoorts.