Regenboogwedstrijd: een groot succes!

Vandaag werd tijdens de Damesmiddag een wedstrijdvorm gespeeld die we op Ameland nog niet zo goed kennen.

Er werden weliswaar gewoon negen holes gespeeld, maar dit keer van verschillende tee’s. Driemaal van rood, driemaal van blauw en driemaal van geel. Voor de berekening van het eindresultaat was de blauwe tee het uitgangspunt.

De belangstelling voor de Regenboogwedstrijd was groot, er deed een fors aantal dames mee! De dames troffen prima golfweer, niet te warm en een zwak tot matige wind. De reacties achteraf waren zeer positief en ook de scores waren positief te noemen. Winnaar werd Kirsten Eidmann, gevolgd door Tea Barf op de tweede plaats en Brigitte Lang werd derde. Een wedstrijdvorm die voor herhaling vatbaar is!

Teemarkers