Marten Faber wint de Paaswedstrijd

De 18 holes paaswedstrijd werd vandaag gespeeld door een bescheiden speelveld. Mogelijk dat het verwachte onbestendige weersverwachting een terughoudend effect heeft gehad. In elk geval was er gelukkig een groep die standhield. Ron Livingston was één van hen en ze verwoordt het als volgt.

Het was een leuke uitdaging deze wedstrijd met mensen van diverse handicaps. We hadden een gast, Jacqueline uit Zuid Afrika, echter die was niet opgewassen tegen het water van hole 5. Verder ging het redelijk gelijk op alleen onze Regina had alle bunkers tegen vandaag en moest dus haar vlag al inleveren op hole 16. Peter had nog slagen maar zijn bal was niet meer te vinden dus exit. En opeens was daar de vlag van Ina en ook die van Jos, net over de heuveltjes en die van Ruurd veel te ver in de bunker. Bleven over Marten, super dicht bij de hole, Jan iets verder en ik ook nog op hole 17. Veel wind maar toch droog gebleven en de nadronk is altijd heel gezellig!

Heel hartelijk bedankt voor jullie gastvrijheid op Ameland golf club. Zal reclame maken thuis.

Regards Jacqueline BG Hills