Willem Kiewiet wint zesde en laatste Bòntlieuw wedstrijd van 2022

Onder ‘Amelandse weersomstandigheden’ werd vandaag afgeslagen door een fervente groep liefhebbers van strokeplay golf. Een stevige zuidenwind kracht 5/6 Beaufort, een halfbewolkte lucht zonder neerslag vormde een mooi scenario voor 18 holes golf. Winnaar werd Willem Kiewiet en Dick Timmerman eindigde als tweede gevolgd door Marjan de Boer. In lijn met het bescheiden deelnemersveld werden twee prijzen uitgereikt.

De ‘over all’ winnaar van de Bòntlieuw competitie 2022 is Regina Kienstra. Willem Kiewiet werd tweede en Jan Verbiest derde. Aangezien niet alle prijswinnaars van de Bòntlieuw competitie vandaag aanwezig waren, vindt de prijsuitreiking plaats op een later moment.